Loading...
 
 

Δραστηριότητες

Πρόγραμμα Πρόληψης του καπνίσματος στα σχολεία Πάρε Ανάσα

Η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία, στα πλαίσια της αντικαπνιστικής εκστρατείας υλοποιεί, για 7η συνεχή χρονιά στους μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, των σχολείων της Ελλάδος (και της Κύπρου το σχολικό Έτος 2015-16) τα προγράμματα – παρεμβάσεις πρόληψης του καπνίσματος και ανάπτυξης προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων ”Υγιής Αναπνοή - Αναπνέω Καθαρό Αέρα” και “ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ” , που βασίζoνται στις αρχές και τη μεθοδολογία της βιωματικής-διαδραστικής και ενεργού μάθησης.

Το κάπνισμα αποτελεί την πρώτη και κύρια αιτία πρόωρης νοσηρότητας και θνησιμότητας που μπορεί να προληφθεί, στις ανεπτυγμένες χώρες. (USDHHS 1989, MarrayCJL, LopezAD 1996, WHO 1999, CDC 1994)

Περίπου 5 εκατομμύρια παιδιά ηλικίας μικρότερης των 18 ετών, τα οποία ζουν σήμερα, θα πεθάνουν πρόωρα από το κάπνισμα Έως το 2030, οι θάνατοι μεταξύ των καπνιστών, θα φθάσουν τους 10 εκατομμύρια ανά έτος, (1 στους 6 ανθρώπους) περισσότεροι δηλαδή από όσους θανάτους προκαλούνται από κάθε άλλη αιτία (WHO(WorldBank. “ Curbing the Epidemic Governments and the Economics of Tobacco Control”. Washington, DC: WorldBank, May 1999.)

Υπολογίζεται πως κάθε ημέρα παγκοσμίως 82.000-99.000 νέοι άνθρωποι ξεκινούν το κάπνισμα αντιμετωπίζοντας τον κίνδυνο να εθιστούν σε σύντομο χρονικό διάστημα στην νικοτίνη. Όσοι ξεκινούν να καπνίζουν σε νεαρή ηλικία είναι πιθανόν να γίνουν βαρείς καπνιστές και διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να πεθάνουν πρόωρα από νόσους που σχετίζονται με το κάπνισμα.(World Bank. “ Curbing the Epidemic Governments and the Economics of Tobacco Control”. Washington, DC: WorldBank, May 1999.Page 16- 17 -30-33)

Τα σχολεία αναντίρρητα προσφέρονται για την εφαρμογή προγραμμάτων αγωγής Υγείας, ως ιδεώδεις χώροι πρόληψης του καπνίσματος εφόσον εκεί διαβιούν τα παιδιά επί μεγάλο χρονικό διάστημα σε μια ηλικία κρίσιμη για τον πειραματισμό με εθιστικές συμπεριφορές. (Evans-Whipp T,Beyers JM,Lloyd S,Lafazia AN,Toumbourou JW,Arthur MW,Catalano RF. A review of school drug policies and their impact on youth substance use. Health Promot Int.2004 Jun;19(2):227-34.)

Σκοπός της υλοποίησης των εν λόγω παρεμβάσεων αποτελεί:

- Η κατανόηση των βασικών αρχών της δομής και της λειτουργίας του Αναπνευστικού συστήματος, η ανάδειξη της αναπνευστικής λειτουργίας ως κορυφαίας, καθώς και η αναγνώριση των κινδύνων από το κάπνισμα και των ολέθριων επιπτώσεων του στην Ζωή και την Υγεία.

- Η κατανόηση της ισχυρά εθιστικής δράσης της νικοτίνης.

-Η ενδυνάμωση της ικανότητας των μαθητών να χειρίζονται τις  αναστατώσεις της εφηβικής ηλικίας και τις κοινωνικές πιέσεις μέσω υγιών συμπεριφορών καθώς και η ανάπτυξη αυτοεκτίμησης, κριτικής σκέψης και υπευθυνότητας ώστε να μην επιλέξουν την καπνιστική συμπεριφορά.

-Η καλλιέργεια υπευθυνότητας, ικανότητας επικοινωνίας, λήψης αποφάσεων κατόπιν κριτικής σκέψης, δεξιοτήτων αντίστασης στην πίεση των συνομηλίκων και τα κοινωνικά στερεότυπα, καθώς και η ανάδειξη των αντιρροπιστικών συμπεριφορών (όπως η άθληση και η ισορροπημένη διατροφή) που προάγουν τη Ζωή και την Υγεία.

Οι μαθητές μέσα από τη συμμετοχή τους στο βιωματικό- διαδραστικό πρόγραμμα αποκτούν, συμπληρώνουν ή ανασκευάζουν τις γνώσεις και αντιλήψεις τους, αναπτύσσουν και ενδυναμώνουν αντικαπνιστικές στάσεις, καλλιεργούν δεξιότητες και αξίες και επιλέγουν θετικές ως προς την Υγεία συμπεριφορές.

Η έως τώρα επιστημονική αξιολόγηση του, προγράμματος,  έχει δώσει  αποτελέσματα θετικά και  ενθαρρυντικά, ευθυγραμμιζόμενα με τους στόχους και τον σκοπό του.

Οι μαθητές που συμμετέχουν έχουν την δυνατότητα της δωρεάν παρακολούθησης θεατρικών παραστάσεων σχετικών με την πρόληψη του καπνίσματος και των εθισμών, που παρουσιάζονται με χορηγία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας.

Προγράμματα - παρεμβάσεις πρόληψης του καπνίσματος και ανάπτυξης  δεξιοτήτων στα σχολεία και την κοινότητα

1. Πρόγραμμα πρόληψης του καπνίσματος “ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ”

2. Πρόγραμμα  κατανόησης της αναπνευστικής λειτουργίας “Υγιής Αναπνοή – Αναπνέω Καθαρό Αέρα”

Δημιουργία, σχεδιασμός, υλοποίηση των προγραμμάτων:

κα  Δήμητρα  Μπουσίου Πνευμονολόγος

 

1. Α / βάθμια εκπαίδευση -  Νηπιαγωγείο  και Δημοτικό Σχολείο     

Α. Ενημερωτική ενότητα για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο

  •  Ενημερωτικό πρόγραμμα «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ», για μαθητές Δημοτικού. Παρουσίαση μέσω power point.
  •  Ενημερωτικό πρόγραμμα «  Υγιής Αναπνοή – Αναπνέω Καθαρό Αέρα” », για μαθητές Δημοτικού. Παρουσίαση μέσω power point.
    • “Συστήνομαι στην τάξη  με την Ανάσα μου”  (Παιχνίδι γνωριμίας) Βιωματική άσκηση (με διάδραση, ενεργό συμμετοχή των παιδιών και τραγούδια) που  αποσκοπεί στη γνωριμία με την Ανάσα (αναπνευστική λειτουργία)  με ευχάριστη, παιγνιώδη  και χαλαρή διάθεση.
    • “Χάρη στην Ανάσα μου μπορώ….” Βιωματική άσκηση  που αποσκοπεί στην άσκηση της παρατηρητικότητας των μαθητών αναφορικά με τη λειτουργία της Αναπνοής, μέσω παιχνιδιού και θεατρικού δρώμενου με τη χρήση βοηθητικού υλικού.
    • Θεατρικό παιχνίδι- “Κόκκινοι και Γαλάζιοι Καβαλάρηδες” Παιχνίδι ρόλων με συμμετοχή όλης της τάξης και τη χρήση απλών εποπτικών υλικών, βασισμένο στη θεματική ενότητα “Το Παραμύθι της Ανάσας”.
    • “Το Τι το Πώς και το Γιατί”    Βιωματική ενότητα με θεατρικό παιχνίδι, παραμύθι και τραγούδια που αφορά τη δύναμη της Γνώσης βασισμένο στην θεματική ενότητα “Το Παραμύθι της Ανάσας”.
  • “Αόρατα Μικρόβια”  Βιωματική ενότητα με παραμύθι, παιχνίδι ρόλων και τραγούδια που αποσκοπεί στην εκμάθηση των τεχνικών  προστασίας από τα μικρόβια.
  • Οι φίλοι και οι εχθροί της Ανάσας” Η διάκριση των φίλων και των εχθρών της Αναπνοής  και η ανάδειξη του καπνίσματος ως του πιο επικίνδυνου εχθρού της Αναπνοής, της Καρδιάς, αλλά και ολόκληρου του σώματος, μέσω θεατρικού παιχνιδιού, παραμυθιού, τραγουδιών και ομαδικού παιχνιδιού με χρήση  ειδικά σχεδιασμένων καρτών και απλών υλικών (συμμετέχει όλη η τάξη).
  • “Οι μάσκες του καπνού Λα Απατεών”  Βιωματική άσκηση, που περιλαμβάνει αφήγηση παραμυθιού, τραγούδι, παιχνίδι ρόλων και  με στόχο την αναγνώριση των καταστρεπτικών συνεπειών του καπνίσματος στην Υγεία και τη Ζωή. (προσαρμοσμένο στην αντιληπτική ικανότητα των παιδιών, διαθεματική προσέγγιση χωρίς εκφοβισμό).
  • “Τα άλλα Κάστρα έχουν άλλους άφεντάδες”   Βιωματική άσκηση, (θεατρικό παιχνίδι) με στόχο την ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και την καλλιέργεια της  δυνατότητας υπεύθυνων επιλογών και αποφάσεων.
  •  “4+1 μύθοι του Αισώπου λένε ΟΧΙ στο κάπνισμα” Θεματική ενότητα (υλοποιείται μέσω ειδικά σχεδιασμένων καρτελών),  που περιλαμβάνει βιωματικά προγράμματα ανάπτυξης προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, μέσω αφήγησης σε έμμετρο λόγο, θεατρικού παιχνιδιού,  διαδραστικών ασκήσεων, εικαστικής δημιουργίας, τραγουδιών και θεατρικών έργων που παρουσιάζονται στους μαθητές  των άλλων τάξεων και τους γονείς.
  • “Το Αλφαβητάρι της Ανάσας” Βιωματικό – Διαδραστικό πρόγραμμα (διαθεματικό εργαστήρι βασισμένο στα μαθήματα του σχολείου).
  •  “Υποθετικά σενάρια-Θεατρικοί Διάλογοι”Βιωματική -Διακειμενική ενότητα.
  •  “Συνάντηση με τους μύθους” Βιωματική -Διακειμενική ενότητα (αφήγηση, παιχνίδι ρόλων, εικαστική δημιουργία, αποκωδικοποίηση κειμένων, αναζήτηση ερμηνευτικών κλειδιών, έκφραση συναισθημάτων και ιδεών).
  • “Θεατρικό παιχνίδι με την Ανάσα”  Βιωματικό – Διαδραστικό πρόγραμμα (αφήγηση, παιχνίδι ρόλων,  έκφραση συναισθημάτων και ιδεών, τραγούδι, εικαστική δημιουργία).
  •   “Το Ταξίδι του μικρού Οδυσσέα” Βιωματική -Διακειμενική ενότητα βασισμένη στο έπος της Οδύσσειας (αφήγηση, παιχνίδι ρόλων,  αποκωδικοποίηση κειμένων, αναζήτηση ερμηνευτικών κλειδιών, έκφραση συναισθημάτων και ιδεών, τραγούδι, εικαστική δημιουργία,).

 Β.  Παιχνίδια στην τάξη για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο ( όλα τα παιχνίδια αφορούν τη λειτουργία του αναπνευστικού και την υιοθέτηση  συμπεριφορών  που την προάγουν )

Για  παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας έως 10 ετών

  • “Το Κάστρο του βασιλιά Νου” (επιτραπέζιο παιχνίδι)
  • “Φίλος ή εχθρός της Ανάσας” (ομαδικό παιχνίδι)
  • “Ανασαίνω-ανασαίνεις” (ομαδικό παιχνίδι)

Γ. Μύθοι, παραμύθια, αφηγήματα για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο

 (Αφήγηση μύθων-συζήτηση- ανάλυση νοήματος, αναζήτηση ερμηνευτικών κλειδιών, αποκωδικοποίηση συμβόλων, δραματοποίηση των μύθων μέσω παντομίμας, κουκλοθέατρου,  θεατρικού παιχνιδιού, αυτοσχεδιασμού, παιχνιδιού ρόλων, τραγουδιού, εικαστικής δημιουργίας)

  • Αίσωπος: “Η κολοβή Αλεπού”, “Όταν η Αλεπού συνάντησε το λιοντάρι”, “ Ο Οδοιπόρος και η Τύχη”, “ Οι Μύγες”
    • “Το Παραμύθι της Ανάσας”,  για όλες τις τάξεις του Δημοτικού
    •  “Το βατραχάκι που πήδησε στο βάλτο”, για Δ’ Ε’,ΣΤ’, Δημοτικού
    • “Πες το μου με έναν Μύθο”, διαθεματική προσέγγιση με τη χρήση Κλασσικών Μύθων.
    •  “Το Ταξίδι του μικρού Οδυσσέα” διαθεματική προσέγγιση με τη χρήση του Ομηρικού έπους της Οδύσσειας.
    •   “Άγιε Βασίλη σου βάζω δύσκολα”,  για Δ’ Ε’, ΣΤ’, Δημοτικού

   Δ. Θεατρικά έργα για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο

  •  “Το Κάστρο του Βασιλιά Νου και η πριγκίπισσα Ανάσα”
    • “Η κολοβή Αλεπού”
    •  “Όταν η Αλεπού συνάντησε το λιοντάρι”
    •  “ Ο Οδοιπόρος και η Τύχη”
    • “ Οι Μύγες”

Ε. Τραγούδια για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο

 ( έχει ηχογραφηθεί CD)

  • Τραγούδι “ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ να φυσήξεις δυνατά”
  • Το Τραγούδι της Γνώσης  “Το Τι το Πώς και το Γιατί”
  • Το Τραγούδι “Οι βοηθοί της γνώσης”
  • Τραγούδι “Ας πιαστούμε όλοι μαζί”
  •  Το Τραγούδι “Αόρατα Μικρόβια”
  • Το Τραγούδι  “Λευκοί Καβαλλάρηδες”
  • “Τραγούδι του Βασιλιά Νου”
  • Το Τραγούδι “Το δικό σου Κάστρο”
  • Τραγούδι  “Θέλω μια μέρα απ’ την αρχή”
  • Τραγούδι “Η κολοβή Αλεπού

2. Β / βάθμια εκπαίδευση  Γυμνάσιο και Λύκειο

Α. Ενημερωτική ενότητα για το  Γυμνάσιο και Λύκειο

  • Ενημερωτικό πρόγραμμα “ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ”, για μαθητές Γυμνασίου (διαθεματική προσέγγιση μέσω power point)
  •  Ενημερωτικό πρόγραμμα «  Υγιής Αναπνοή – Αναπνέω Καθαρό Αέρα” », για μαθητέςγια μαθητές Γυμνασίου (διαθεματική προσέγγιση μέσω power point)
  • Ενημερωτικό πρόγραμμα “ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ”, για μαθητές Λυκείου (διαθεματική προσέγγιση μέσω power point)
  • “Δεν είναι έτσι εάν έτσι νομίζετε” Λεκτική αντιπαράθεση  Αποσαφήνιση μηνυμάτων και αποδόμηση λανθασμένων κρατούντων απόψεων και μύθων για το κάπνισμα
  • “Υποθετικά σενάρια”
  •  “Θεατρικοί διάλογοι”                 
  • “Μαθαίνω να λέω ΟΧΙ, με τους Μύθους του Αισώπου” (ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων, αντίστασης στην πίεση των συνομηλίκων και των κοινωνικών στερεοτύπων και λήψης αποφάσεων)
  •  “Οι Μύθοι πολεμούν το κάπνισμα” (Διακειμενική προσέγγιση του καπνίσματος των εθιστικών συμπεριφορών με τη χρήση αρχαίων ελληνικών μύθων)
  • “Διαθεματική ενότητα” ( Βιωματική παρέμβαση με τη χρήση κειμένων αρχαίας ελληνικής γραμματείας, λογοτεχνίας, κινηματογράφου, ποίησης)

        Β)  Αφηγήματα για το  Γυμνάσιο και Λύκειο

  •   “Ο Χάρης και η Βαλτόσαυρα”, για όλες τις τάξειςτου Γυμνασίου και το Λύκειο
  • “Οι  κούπες του Γιάννη”, για την 3η τάξη του Γυμνασίου και το Λύκειο
  • “Η Δίκη του Καπνού Φουμάρη” για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και το Λύκειο

Γ. Θεατρικά έργα για το  Γυμνάσιο και Λύκειο

  • “Η Δίκη του καπνού Φουμάρη”
  • “Ο Χάρης και η Βαλτόσαυρα”

 Δ. Τραγούδια για το  Γυμνάσιο και Λύκειο

  • Τραγούδι “Ο μικρός Οδυσσέας”
  • Τραγούδι “Δικάσανε το κάπνισμα”
  • Τραγούδι “Ο Καπνός Λα Απατεών”
  • Τραγούδι “Το λάθος στυλ”
  • Τραγούδι “Τα λόγια του παππού”

          Ε. Αφίσες

  •  “Θέλω μια μέρα απ΄ την αρχή τον κόσμο αυτό να χτίσω”
  • “Εξίσωση για δυνατούς λύτες”
  •  “ Προσοχή!  παγίδα”

3. Προγράμματα για Γονείς- εκπαιδευτικούς (Σχολές Γονέων)

  • Πρόγραμμα  «Μιλήστε με τα παιδιά για το κάπνισμα» (παρουσιάζονται οι ενότητες :Συνέπειες του καπνίσματος- Εθισμός στη νικοτίνη-μηχανισμοί εξάρτησης- Παθητικό και τριτογενές κάπνισμα- Χαρακτηριστικά εφηβικού καπνίσματος- Παιδαγωγική προσέγγιση του καπνίσματος των εφήβων και των εθιστικών συμπεριφορών- Μύθοι και αλήθεια σχετικά με το κάπνισμα

Σχολείο- Οικογένεια-Κοινότητα Σχέσεις και διασυνδέσεις)

  • “Πρόγραμμα διακοπής Καπνίσματος”  που απευθύνεται σε γονείς ή εκπαιδευτικούς που καπνίζουν  (Κινητοποίηση- ενίσχυση απόφασης διακοπής και αυτοαποτελεσματικότητας -εκπαίδευση σε τεχνικές αυτοελέγχου-εξατομίκευση προσέγγισης-τροποποίηση δυσλειτουργικών πεποιθήσεων-υιοθέτηση εναλλακτικών συμπεριφορών-ενημέρωση στερητικών και διαχείρισης υποτροπής)

Αφίσες του προγράμματος και εκπαιδευτικό υλικό χορηγούνται δωρεάν στο σχολείο από την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία.

Επικεφαλής  και συγγραφέας  του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» είναι η πνευμονολόγος κ. Δήμητρα Μπουσίου, η  οποία και το υλοποιεί.

Περισσότερες πληροφορίες  για το πρόγραμμα :  www.pareanasa.gr

Στοιχεία επικοινωνίας : Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρείαhtsinfo@otenet.gr & pneumon@hts.org.gr

Δήμητρα Μπουσίου   Τηλέφωνο:6937605793 e-maildmpousiou@gmail.com



Συνεργασία των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα με τη συγγραφέα και στιχουργό Δήμητρα Μπουσίου

Το τραγούδι που εμπεριέχεται στο ένθετο  cd του βιβλίου «4+1 Μύθοι του Αισώπου λένε ΟΧΙ στο κάπνισμα» είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα με τη συγγραφέα και στιχουργό Δήμητρα Μπουσίου και την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία. Δημιουργήθηκε για να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά σε θέματα  εξάρτησης και εθισμού και κυκλοφορεί ανεξάρτητα αλλά και ένθετο με το παραπάνω βιβλίο.

Από τις αρχές Ιουνίου 2015 διατίθεται από την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία σε όλα τα Ελληνικά Σχολεία και ιδιαίτερα στα απομακρυσμένα σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των εξαρτήσεων και των κακών συνηθειών.   


Στίχοι: Δήμητρα Μπουσίου
Μουσική:  Χρήστος Πίσσας
Συμμετείχαν:
Πλήκτρα - Πιάνο:  Βασίλης Τσαντίλας
Παραγωγή - Επιμέλεια Studio: Κωνσταντίνος Βλάχας
Τραγουδούν οι μαθήτριες των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα:  Αριάδνη Σκόκου, Ευτυχία Τσούρη, Ελευθερία Γιοβάνη







Παραμύθια
 
                     
                                                                                                  
                                       


Αφίσες


                         

Δράσεις σε σχολεία του σχολικού έτους 2018-2019

Δράσεις σε σχολεία  του σχολικού  έτους 2018-2019
Υπεύθυνη Πνευμονολόγος των δράσεων η κα Δήμητρα Μπουσίου
 
Υλοποίηση προγραμμάτων πρόληψης του καπνίσματος και ανάδειξης της  αναπνευστικής λειτουργίας  “ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ”, και   “Υγιής Αναπνοή - Αναπνέω Καθαρό Αέρα”

Οι δράσεις του σχολικού έτους  2018-19 περιέλαβαν:

Α./  Δράσεις – παρεμβάσεις σε δημόσια και ιδιωτικά Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ   
(Δημιουργία προγράμματος, επικοινωνία με σχολεία, εκπαιδευτικούς, γραφεία εκπαίδευσης,  Α’ ΥΠΕ, Υπουργείο Υγείας και Παιδείας, συλλόγους γονέων,  σχεδιασμός προγράμματος δράσεων, δημιουργία και διανομή εκπαιδευτικού υλικού , επιστολή  γονεικής συναίνεσης,  διεκπεραίωση διαδικασίας αδειοδότησης του προγράμματος, υλοποίηση της παρέμβασης- δράσης, αποστολή απολογιστικών στοιχείων  στο Υπουργείο Παιδείας)

Β./ Δράσεις στην κοινότητα σε γονείς και εκπαιδευτικούς

Γ./  Συμμετοχή σε συσκέψεις  στο  Υπουργείο Υγείας   ως φορέας της   ανάπτυξης  δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια Αγωγής Υγείας και πρόληψης σε Εθνικό επίπεδο

Δ./  Συμμετοχή στο 1ο Συνέδριο Σχολικής Αγωγής Υγείας, ως συντονίστρια και εισηγήτρια  στον κύκλο εργαστηρίων σε θέματα Αγωγής Υγείας, του τμήματος Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και του Εθνικού  Δικτύου Αγωγής Υγείας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «Μαθαίνω για τη Ζωή συνθέτοντας τις Ψηφίδες της Υγείας μου»

Ε./ Συμμετοχή με βιωματικό εργαστήρι και παρουσίαση θεατρικής παράστασης στο Φόρουμ Ανταλλαγής Ιδεών και Διάχυσης Δημιουργικών Εκπαιδευτικών Πρακτικών- Προαγωγή Υγείας στο Σχολείο που διεξήχθη στις 5 & 6 Ιουνίου 2019

Σύνολο δράσεων 90
  1. 8/10/18    2ο Γενικό Λύκειο Αλίμου  τμήμα Α1 (23 μαθητές)   Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές της Α1 τάξεως,  με βιωματική παρέμβαση, λεκτική αντιπαράθεση  και διαθεματική προσέγγιση.
  2. 9/10/2018  2ο  Γενικό Λύκειο Αλίμου  Παρουσίαση στους εκπαιδευτικούς, του 2ου Λυκείου Αλίμου  του προγράμματος, σχεδιασμός αλληλοδιδακτικής παρέμβασης με τους  μαθητές σε ρόλο εκπαιδευτών και προγραμματισμός  της παρουσίασης στους γονείς, (ενότητες,  συμμετοχή μαθητών με θεατρικούς διαλόγους και τραγούδι).
  3. 22/10/18     4ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας Βιωματική παρουσίαση του προγράμματος σε δύο τμήματα (42 παιδιά) του Νηπιαγωγείου, θεατρικό παιχνίδι, παιχνίδι ρόλων, τραγούδι, απεικόνιση με ζωγραφιές των εντυπώσεων, προγραμματισμός παρέμβασης στους γονείς.
  4.   23/10/18  Σχεδιασμός δράσεων, επικοινωνία με εκαπιδευτικούς, σύνταξη κειμένου γονεϊκής  συναίνεσης,  προετοιμασία  κειμένων αλληλοδιαδακτικής  παρέμβασης και θεατρικών σεναρίων για τα σχολεία 4ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης, 4οΛύκειο Αργυρούπολης, 2ο ΓΕΛ Αλίμου, 1ο Γυμνάσιο Ελληνικού.
  5. 5/11/18   2ο  Γενικό Λύκειο Αλίμου  τμήμα Α2 (23 μαθητές)   Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές της Α2 τάξεως,  με βιωματική παρέμβαση, λεκτική αντιπαράθεση  και διαθεματική προσέγγιση. Επιλογή μαθητών και εκπαίδευση  τους για την παρουσίαση του αλληλοδιδακτικού προγράμματος σε γονείς και μαθητές της Β’ Λυκείου.
  6. 6/11/18   Παρουσίαση του προγράμματος πρόληψης για μαθητές Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, σε στελέχη και κοινωνικές λειτουργούς του ΟΚΑΝΑ.
  7. 12/11/18   12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας, τμήμα Ε1 (24 μαθητές). Παρουσίαση του προγράμματος με βιωματική  παρέμβαση και διαθεματική προσέγγιση. Τα παιδιά συμπλήρωσαν φόρμα αξιολόγησης της παρουσίασης.
  8. 12/11/18   12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας, τμήμα Ε2 (23 μαθητές). Παρουσίαση του προγράμματος με βιωματική  παρέμβαση και διαθεματική προσέγγιση. Τα παιδιά συμπλήρωσαν φόρμα αξιολόγησης της παρουσίασης και απεικόνισαν τις εντυπώσεις τους.
  9. 13/11/2018    4ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης, τμήμα Α1 (23 μαθητές) Παρουσίαση του προγράμματος με βιωματική  παρέμβαση και διαθεματική προσέγγιση.
  10. 13/11/2018    4ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης, τμήμα Α2 (24 μαθητές) Παρουσίαση του προγράμματος με βιωματική  παρέμβαση και διαθεματική προσέγγιση.
  11. 19/11/18  2ο  Γενικό Λύκειο Αλίμου  τμήμα Α3 (23 μαθητές)   Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές της Α3 τάξεως,  με βιωματική παρέμβαση, λεκτική αντιπαράθεση  και διαθεματική προσέγγιση. Επιλογή μαθητών και εκπαίδευση  τους για την παρουσίαση του αλληλοδιδακτικού προγράμματος σε γονείς και μαθητές της Β’  και Γ’ Λυκείου.
  12. 19/11/18  2ο  Γενικό Λύκειο Αλίμου  τμήμα Α4 (25 μαθητές)   Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές της Α4 τάξεως,  με βιωματική παρέμβαση, λεκτική αντιπαράθεση  και διαθεματική προσέγγιση. Επιλογή μαθητών και εκπαίδευση  τους για την παρουσίαση του αλληλοδιδακτικού προγράμματος σε γονείς και μαθητές της Β’  και Γ’ Λυκείου.
  13. 20/11/2018    4ου Νηπιαγωγείου Γλυφάδας  Παρουσίαση  του προγράμματος σε γονείς και εκπαιδευτικούς  (21 άτομα ) του 4ου Νηπιαγωγείου Γλυφάδας, με διαδραστική παρουσίαση( Ενημερωτική ενότητα μέσω power point, βιωματική ενότητα που αφορά την αξιοποίηση των μηνυμάτων και πληροφοριών και μεταφορά τους στα παιδιά, παρουσίαση σχετικών μύθων και παιχνιδιών, επίλυση αποριών και συζήτηση.)
  14.  26/11/2018    4ο ΓΕΛ Αργυρούπολης  Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές της Α1 τάξεως (24 μαθητές) ,  με βιωματική παρέμβαση, λεκτική αντιπαράθεση  και διαθεματική προσέγγιση. Επιλογή μαθητών και εκπαίδευση  τους για την παρουσίαση του αλληλοδιδακτικού προγράμματος μαθητές  άλλων τμημάτων του Λυκείου.
  15. 27/11/2018    Σύσκεψη στο  Υπουργείο Υγείας   αναφορικά με την  ανάπτυξη δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια Αγωγής Υγείας και πρόληψης σε Εθνικό επίπεδο.
  16. 1/12/2018   Συμμετοχή στο 1ο Συνέδριο Σχολικής Αγωγής Υγείας, ως συντονίστρια και εισηγήτρια  στον κύκλο εργαστηρίων σε θέματα Αγωγής Υγείας, του τμήματος Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και του Εθνικού  Δικτύου Αγωγής Υγείας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «Μαθαίνω για τη Ζωή συνθέτοντας τις Ψηφίδες της Υγείας μου».
  17. 3/12/2018    4o ΓΕΛ Αργυρούπολης  Παρουσίαση του θέματος “Καθαρή Αναπνοή-Αναπνέω Καθαρό Αέρα”, όπως και του προγράμματος “ ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ”, σε μαθητές  της Α’ τάξεως Λυκείου(42 μαθητές) Εκπαίδευση στις ενότητες του αλληλοδιδακτικού προγράμματος, που θα παρουσιάσουν σε συμμαθητές τους.
  18.  4/12/2018  Σιβιτανίδειος Σχολή Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές της B1 τάξεως (28 μαθητές) ,  με βιωματική παρέμβαση, λεκτική αντιπαράθεση  και διαθεματική προσέγγιση.  
  19. 4/12/2018  Σιβιτανίδειος Σχολή Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές της B2 τάξεως (28 μαθητές) ,  με βιωματική παρέμβαση, λεκτική αντιπαράθεση  και διαθεματική προσέγγιση. 
  20. 10/12/2018   4ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης   Παρουσίαση  του προγράμματος σε γονείς και εκπαιδευτικούς  (11 άτομα ) του 4ου Γυμνασίου Αργυρούπολης, με διαδραστική παρουσίαση (Ενημερωτική ενότητα μέσω power point, βιωματική ενότητα που αφορά την αξιοποίηση των μηνυμάτων και πληροφοριών και μεταφορά τους στα παιδιά, παρουσίαση σχετικών μύθων, επίλυση αποριών και συζήτηση.)
  21. 11/12/2018    2ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης  Παρουσίαση ενοτήτων του προγράμματος σε εκπαιδευτικούς  του 2ουΔημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης(5 άτομα). Σχεδιασμός δράσεων.
  22. 11/12/2018    12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας  Παρουσίαση  του προγράμματος σε γονείς και εκπαιδευτικούς  (32 άτομα ) του 12ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας, με διαδραστική παρουσίαση( Ενημερωτική ενότητα μέσω power point, βιωματική ενότητα που αφορά την αξιοποίηση των μηνυμάτων και πληροφοριών και μεταφορά τους στα παιδιά, παρουσίαση σχετικών μύθων και παιχνιδιών, επίλυση αποριών και συζήτηση.)
  23. 17/12/2018   2ο Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης  Παρουσίαση  σε μαθητές της Α1 τάξεως (24 μαθητές) του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών Σχεδιασμός με τους μαθητές του αλληλοδιδακτικού προγράμματος
  24. 17/12/2018   2ο Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης  Παρουσίαση  σε μαθητές της Α3 τάξεως (22 μαθητές) του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών Σχεδιασμός με τους μαθητές του αλληλοδιδακτικού προγράμματος
  25. 18/12/2018    2ο Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης Παρουσίαση του προγράμματος  στους εκπαιδευτικούς του 2ου Γυμνασίου Ν. Σμύρνης, συζήτηση  του βιωματικού χαρακτήρα της παρέμβασης και σχεδιασμός του αλληλοδιδακτικού προγράμματος και της ενότητας των θεατρικών δρώμενων, με παρουσίαση σε μαθητές άλλων τμημάτων και γονείς.
  26.  19/12/2018   Σύσκεψη στο  Υπουργείο Υγείας   αναφορικά με την  ανάπτυξη δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια Αγωγής Υγείας και πρόληψης σε Εθνικό επίπεδο.
  27. 14/1/2019   2ο Γυμνάσιο Ελληνικού  Παρουσίαση  σε μαθητές της Β1 τάξεως (22 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.  Παρουσίαση και σχεδιασμός του αλληλοδιδακτικού προγράμματος  (πληροφοριακή ενότητα και θεατρικά  δρώμενα) στους μαθητές και εκπαιδευτικούς  του σχολείου
  28. 14/1/2019   2ο Γυμνάσιο Ελληνικού  Παρουσίαση  σε μαθητές της Β2 τάξεως (21 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.  Παρουσίαση και σχεδιασμός του αλληλοδιδακτικού προγράμματος  (πληροφοριακή ενότητα και θεατρικά  δρώμενα) στους μαθητές και εκπαιδευτικούς  του σχολείου
  29. 15/1/2019   2ο Γυμνάσιο Ελληνικού  Παρουσίαση  σε μαθητές της Β3 τάξεως (22 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.  Παρουσίαση και σχεδιασμός του αλληλοδιδακτικού προγράμματος  (πληροφοριακή ενότητα και θεατρικά  δρώμενα) στους μαθητές και εκπαιδευτικούς  του σχολείου
  30. 15/1/2019   2ο Γυμνάσιο Ελληνικού  Παρουσίαση  σε μαθητές της Β4 τάξεως (20 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.  Παρουσίαση και σχεδιασμός του αλληλοδιδακτικού προγράμματος  (πληροφοριακή ενότητα και θεατρικά  δρώμενα) στους μαθητές και εκπαιδευτικούς  του σχολείου
  31. 21/1/2019  12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας  ΣΤ Δημοτικού (1ο τμήμα 26 μαθητές) Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές του ΣΤ1, ενημερωτική ενότητα, βιωματικές δράσεις, τραγούδι. Ακολούθησε επίλυση αποριών και συζήτηση
  32. 21/1/2019  12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας  ΣΤ Δημοτικού (2ο τμήμα 22 μαθητές) Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές του ΣΤ2, ενημερωτική ενότητα, βιωματικές δράσεις, τραγούδι. Ακολούθησε επίλυση αποριών και συζήτηση
  33. 22/1/2019    2ο Γυμνάσιο Ελληνικού  Παρουσίαση  του προγράμματος  πρόληψης σε γονείς και εκπαιδευτικούς  (32 άτομα ) του 12ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας, μέσω θεατρικού δρώμενου από μαθητές του σχολείου, διαδραστικής παρουσίασης-Σχολή γονέων( Ενημερωτική ενότητα μέσω power point, βιωματική ενότητα που αφορά την αξιοποίηση των μηνυμάτων και πληροφοριών και μεταφορά τους στα παιδιά, παρουσίαση σχετικών μύθων, επίλυση αποριών και συζήτηση.)
  34. 23/1/2019    Σύσκεψη στο  Υπουργείο Υγείας   αναφορικά με την  ανάπτυξη δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια Αγωγής Υγείας και πρόληψης σε Εθνικό επίπεδο. Διαμόρφωση των προτάσεων αξιολόγησης των προγραμμάτων πρόληψης
  35. 28/1/2019   2ο Λύκειο Αλίμου  Παρουσίαση αλληλοδιδακτικού προγράμματος από μαθητές της Α’ Λυκείου σε μαθητές της Β’ Λυκείου (65 άτομα) και τους καθηγητές του σχολείου(9 άτομα), ενημερωτική ενότητα μέσω power point, θεατρικά δρώμενα-role playing, επίλυση αποριών και συζήτηση
  36. 29/1/2019    2ο Λύκειο Αλίμου  Παρουσίαση αλληλοδιδακτικού προγράμματος από μαθητές της Α’ Λυκείου στους γονείς και τους καθηγητές του σχολείου(30 άτομα), ενημερωτική ενότητα μέσω power point, θεατρικά δρώμενα-role playing. Παρουσίαση ενημερωτικής ενότητας μέσω power point, βιωματικής ενότητας που αφορά την αξιοποίηση των μηνυμάτων και πληροφοριών και μεταφορά τους στα παιδιά, παρουσίαση σχετικών μύθων, επίλυση αποριών και συζήτηση.
  37. 11/2/2019  6ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Α1 τάξεως (26 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.  Παρουσίαση και σχεδιασμός του αλληλοδιδακτικού προγράμματος  (πληροφοριακή ενότητα και θεατρικά  δρώμενα) στους μαθητές και εκπαιδευτικούς  του σχολείου.
  38. 11/2/2019  6ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Α2 τάξεως (23 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.  Παρουσίαση και σχεδιασμός του αλληλοδιδακτικού προγράμματος  (πληροφοριακή ενότητα και θεατρικά  δρώμενα) στους μαθητές και εκπαιδευτικούς  του σχολείου.
  39. 12/2/2019    3ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Α1 τάξεως (23 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.  Παρουσίαση και σχεδιασμός του αλληλοδιδακτικού προγράμματος  (πληροφοριακή ενότητα και θεατρικά  δρώμενα) στους μαθητές και εκπαιδευτικούς  του σχολείου.
  40. 12/2/2019    3ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Α2 τάξεως (21 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.  Παρουσίαση και σχεδιασμός του αλληλοδιδακτικού προγράμματος  (πληροφοριακή ενότητα και θεατρικά  δρώμενα) στους μαθητές και εκπαιδευτικούς  του σχολείου.
  41. 18/2/2019   6ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Α3 τάξεως(24 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών Σχεδιασμός με τους μαθητές του αλληλοδιδακτικού προγράμματος
  42. 18/2/2019   6ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Γ1 τάξεως (23 μαθητές) του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών Παρουσίαση από  τους μαθητές του Α1 τμήματος του αλληλοδιδακτικού προγράμματος(ενημερωτική ενότητα-υποθετικά σενάρια- θεατρικό δρώμενο)
  43. 19/2/2019   3ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Α3 τάξεως (24 μαθητές) του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών Σχεδιασμός με τους μαθητές του αλληλοδιδακτικού προγράμματος
  44. 19/2/2019   3ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές  και εκπαιδευτικούς των Γ1 και Γ2  τάξεων(31 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών
  45. 21/2/2019     Σύσκεψη στο  Υπουργείο Υγείας   αναφορικά με την  ανάπτυξη δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια Αγωγής Υγείας και πρόληψης σε Εθνικό επίπεδο. Διαμόρφωση των προτάσεων αξιολόγησης των προγραμμάτων πρόληψης.
  46. 25/2/2019  6ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Γ3 τάξεως (23 μαθητές) του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών
  47. 25/2/2019   6ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Γ2 τάξεως(24 μαθητές)  του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών Παρουσίαση από  τους μαθητές του Α2 τμήματος του αλληλοδιδακτικού προγράμματος(ενημερωτική ενότητα-υποθετικά σενάρια- θεατρικό δρώμενο)
  48. 26/2/2019   3ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Γ3 τάξεως (24 μαθητές) του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών Παρουσίαση από  τους μαθητές του Α1 τμήματος του αλληλοδιδακτικού προγράμματος(ενημερωτική ενότητα-υποθετικά σενάρια- θεατρικό δρώμενο)
  49. 26/2/2019   3ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  σε μαθητές της Γ4 τάξεως (25 μαθητές) του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών
  50. 2/3/2019    6ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  στους γονείς και τους καθηγητές του σχολείου ενημερωτικής ενότητας και βιωματικής ενότητας (υποθετικά σενάρια) επίλυση αποριών και συζήτηση.
  51. 4/3/2019    Σιβιτανίδειος Σχολή Παρουσίαση  σε μαθητές της Γ2 και Β1  τάξεων(38 μαθητές)   του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.
  52.  4/3/2019    Σιβιτανίδειος Σχολή Παρουσίαση  σε μαθητές της Γ4 τάξεως(24 μαθητές)   του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών. 
  53. 5/3/2019   2ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης Παρουσίαση του προγράμματος  στην Α1 τάξη (18 μαθητές) του σχολείου, μέσα από  θεατρικό παιχνίδι, βιωματικές ασκήσεις και  τραγούδια  Ακολούθησε ζωγραφική και συζήτηση  
  54. 5/3/2019   2ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης Παρουσίαση του προγράμματος  στην Α2 (19 μαθητές) τάξη του σχολείου, μέσα από  θεατρικό παιχνίδι, βιωματικές ασκήσεις και  τραγούδια  Ακολούθησε ζωγραφική και συζήτηση  
  55. 12/3/2019   2ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης Παρουσίαση του προγράμματος  στην Δ1 τάξη (22 μαθητές) του σχολείου, μέσα από  θεατρικό παιχνίδι, βιωματικές ασκήσεις και  τραγούδια  Ακολούθησε ζωγραφική και συζήτηση  
  56. 18/3/2019    2ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης Παρουσίαση του προγράμματος  στην Δ2 τάξη(21 μαθητές)  του σχολείου, μέσα από  θεατρικό παιχνίδι, βιωματικές ασκήσεις, ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων και  τραγούδια  Ακολούθησε ζωγραφική και συζήτηση  
  57. 19/3/2019     Σύσκεψη στο  Υπουργείο Υγείας   αναφορικά με την  ανάπτυξη δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια Αγωγής Υγείας και πρόληψης σε Εθνικό επίπεδο. Διαμόρφωση των προτάσεων αξιολόγησης των προγραμμάτων πρόληψης.
  58. 26/3/2019    12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας Παρουσίαση του προγράμματος  στην Δ1 τάξη(22 μαθητές)  του σχολείου, μέσα από  θεατρικό παιχνίδι, βιωματικές ασκήσεις, ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων και  τραγούδια  Ακολούθησε  επίλυση αποριών και συζήτηση  
  59. 26/3/2019    12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας Παρουσίαση του προγράμματος  στην Δ2 τάξη (21 μαθητές) του σχολείου, μέσα από  θεατρικό παιχνίδι, βιωματικές ασκήσεις, ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων και  τραγούδια  Ακολούθησε  επίλυση αποριών και συζήτηση  
  60. 1/4/2019    1ο Γυμνάσιο  Γλυφάδας  τμήμα Α1 (23 μαθητές)   Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές της Α1 τάξεως με βιωματική παρέμβαση, λεκτική αντιπαράθεση  και διαθεματική προσέγγιση. Ακολούθησε επίλυση αποριών και συζήτηση
  61. 1/4/2019    1ο Γυμνάσιο  Γλυφάδας  τμήμα Α2 Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές της Α2 τάξεως(23 μαθητές)  ,  με βιωματική παρέμβαση, λεκτική αντιπαράθεση  και διαθεματική προσέγγιση. Ακολούθησε επίλυση αποριών και συζήτηση
  62. 1/4/2019    1ο Γυμνάσιο  Γλυφάδας  τμήμα Α3 (22 μαθητές) Παρουσίαση του προγράμματος  στους μαθητές της Α3 τάξεως,  με βιωματική παρέμβαση, λεκτική αντιπαράθεση  και διαθεματική προσέγγιση. Ακολούθησε επίλυση αποριών και συζήτηση
  63.  2/4/2019   Σύσκεψη στο  Υπουργείο Υγείας   αναφορικά με την  ανάπτυξη δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια Αγωγής Υγείας και πρόληψης σε Εθνικό επίπεδο.
  64. 8/4/2019   Παρουσίαση ενότητας του προγράμματος με διαδραστική παρουσίαση- θεατρική παράσταση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές  των 1ου  (20 μαθητές της Δ’ τάξεως) , 3ου (101 μαθητές), 5ου (136 μαθητές), Δημοτικών  Σχολείων  Αγίου Δημητρίου, των  Ε’ και ΣΤ’ τάξεων Ακολούθησε συζήτηση, με ενεργό συμμετοχή των μαθητών
  65.  8/4/2019   Παρουσίαση ενότητας του προγράμματος με διαδραστική παρουσίαση- θεατρική παράσταση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές  των 12ου  (130 μαθητές) και  17ου  (55 μαθητές) Δημοτικών  Σχολείων  Αγίου Δημητρίου, των  Ε’ και ΣΤ’ τάξεων Ακολούθησε συζήτηση, με ενεργό συμμετοχή των μαθητών 
  66. 9/4/2019   Παρουσίαση ενότητας του προγράμματος με διαδραστική παρουσίαση- θεατρική παράσταση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές  των 8ου  (88 μαθητές)  και 9ου (146 μαθητές), Δημοτικών  Σχολείων  Αγίου Δημητρίου, των  Ε’ και ΣΤ’ τάξεων Ακολούθησε συζήτηση, με ενεργό συμμετοχή των μαθητών 
  67. 9/4/2019   Παρουσίαση ενότητας του προγράμματος με διαδραστική παρουσίαση- θεατρική παράσταση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές  των 13ου (140 μαθητές) και 21ου  (64 μαθητές), Δημοτικών  Σχολείων  Αγίου Δημητρίου, των  Ε’ και ΣΤ’ τάξεων Ακολούθησε συζήτηση, με ενεργό συμμετοχή των μαθητών 
  68. 10/4/2019   Παρουσίαση ενότητας του προγράμματος  με διαδραστική παρουσίαση- θεατρική παράσταση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές  των 1ου  (43 μαθητές) , 2ου (79 μαθητές), 7ου (137 μαθητές), Δημοτικών  Σχολείων  Αγίου Δημητρίου, στις Δ’,Ε’ και ΣΤ’ τάξεις. Ακολούθησε συζήτηση, με ενεργό συμμετοχή των μαθητών  
  69. 10/4/2019   Παρουσίαση ενότητας του προγράμματος  με διαδραστική παρουσίαση- θεατρική παράσταση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές  των 15ου  (72 μαθητές) και  18ου  (70 μαθητές) Δημοτικών  Σχολείων  Αγίου Δημητρίου, στις Δ’,Ε’ και ΣΤ’ τάξεις Ακολούθησε συζήτηση, με ενεργό συμμετοχή των μαθητών 
  70. 10/4/2019   Σύσκεψη στο  Υπουργείο Υγείας   αναφορικά με την  ανάπτυξη δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια Αγωγής Υγείας και πρόληψης σε Εθνικό επίπεδο.
  71. 11/4/2019   Παρουσίαση ενότητας του προγράμματος  με διαδραστική παρουσίαση- θεατρική παράσταση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές  των 10ου  (134 μαθητές) και 4ου  (104 μαθητές), Δημοτικών  Σχολείων  Αγίου Δημητρίου, στις Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεις. Ακολούθησε συζήτηση, με ενεργό συμμετοχή των μαθητών 
  72. 11/4/2019   Παρουσίαση ενότητας του προγράμματος  με διαδραστική παρουσίαση- θεατρική παράσταση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές  των14ου (54 μαθητές) και 11ου  (60 μαθητές) Δημοτικών  Σχολείων  Αγίου Δημητρίου, στις Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεις. Ακολούθησε συζήτηση, με ενεργό συμμετοχή των μαθητών 
  73. 15/4/2019    Γυμνάσιο Κερατσινίου “Καραχάλιου”  Παρουσίαση  σε εκπαιδευτικούς και μαθητές της Α’, Β΄και Γ’   τάξεων (42 μαθητές)   του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.
  74. 16/4/2019    2o Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης Παρουσίαση  σε μαθητές της Γ2 και Β1  τάξεων  (39 μαθητές) του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.
  75. 16/4/2019    2o Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης Παρουσίαση  σε μαθητές της Β3   τάξεως (23 μαθητές)   του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.
  76. 16/4/2019    2o Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης Παρουσίαση  από μαθητές της Α’ τάξεως (24 μαθητές)   του αλληλοδιδακτικού προγράμματος 9ενημερωτική ενότητα- θεατρικοί διάλογοι) στους συμμαθητές τους Ακολούθησε συζήτηση-επίλυση αποριών.
  77. 6/5/2019    12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας Παρουσίαση του προγράμματος  στην Γ1 τάξη (22 μαθητές) του σχολείου, μέσα από   βιωματικές ασκήσεις και  ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων Ακολούθησε  επίλυση αποριών και συζήτηση.
  78. 7/5/2019    12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας Παρουσίαση του προγράμματος  στην Γ2 τάξη (20 μαθητές) του σχολείου, μέσα από   βιωματικές ασκήσεις και  ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων Ακολούθησε  επίλυση αποριών και συζήτηση. 
  79. 13/5/2019    12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας Παρουσίαση του προγράμματος  στην B1  τάξη (21 μαθητές) του σχολείου, μέσα από   βιωματικές ασκήσεις, θεατρικό παιχνίδι και  ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων Η παρουσίαση έκλεισε με τραγούδια του προγράμματος και ζωγραφική θεμάτων από την παρουσίαση.
  80. 13/5/2019    12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας Παρουσίαση του προγράμματος  στην B1  τάξη (22 μαθητές) του σχολείου, μέσα από   βιωματικές ασκήσεις, θεατρικό παιχνίδι και  ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων Η παρουσίαση έκλεισε με τραγούδια του προγράμματος και ζωγραφική θεμάτων από την παρουσίαση.
  81. 14/5/2019    2ο Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης  Παρουσίαση  στους γονείς και τους καθηγητές του σχολείου ενημερωτικής ενότητας και βιωματικής ενότητας (υποθετικά σενάρια) επίλυση αποριών και συζήτηση.
  82. 20/5/2019    12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας Παρουσίαση του προγράμματος  στην Α1  τάξη (18 μαθητές)  του σχολείου, μέσα από   βιωματικές ασκήσεις, θεατρικό παιχνίδι και  ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων Η παρουσίαση έκλεισε με τραγούδια του προγράμματος και ζωγραφική θεμάτων από την παρουσίαση.
  83. 20/5/2019    12ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας Παρουσίαση του προγράμματος  στην Α1  τάξη(19 μαθητές)  του σχολείου, μέσα από   βιωματικές ασκήσεις, θεατρικό παιχνίδι και  ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων Η παρουσίαση έκλεισε με τραγούδια του προγράμματος και ζωγραφική θεμάτων από την παρουσίαση.
  84. 21/5/2019     Γυμνάσιο Γ. Ζώη Αργυρούπολη Παρουσίαση  σε μαθητές της Α1  τάξεως  (24 μαθητές) του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- λεκτική αντιπαράθεση), συζήτηση-επίλυση αποριών.
  85. 21/5/2019     Γυμνάσιο Γ. Ζώη Αργυρούπολη Παρουσίαση  σε  εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου και Δημοτικού, του προγράμματος (ενημερωτικές ενότητες-διαθεματική προσέγγιση- θεατρικά σενάρια-αλληλοδιδακτική προσέγγιση).
  86. 28/5/2019    3ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση  στους γονείς και τους καθηγητές του σχολείου ενημερωτικής ενότητας και βιωματικής ενότητας (υποθετικά σενάρια) επίλυση αποριών και συζήτηση.
  87. 10/6/2019  1ο Δημοτικό Αγίας  Παρασκευής Παρουσίαση του προγράμματος  στην Γ1’ τάξη του σχολείου, μέσα από   βιωματικές ασκήσεις, θεατρικό παιχνίδι και  ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων.  Η παρουσίαση έκλεισε με τραγούδια του προγράμματος και ζωγραφική θεμάτων από την παρουσίαση.
  88. 10/6/2019  1ο Δημοτικό Αγίας  Παρασκευής Παρουσίαση του προγράμματος  στην Γ1’ τάξη του σχολείου, μέσα από   βιωματικές ασκήσεις, θεατρικό παιχνίδι και  ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων.  Η παρουσίαση έκλεισε με τραγούδια του προγράμματος και ζωγραφική θεμάτων από την παρουσίαση.
  89. 11/6/2019    2ο Δημοτικό Αγίου Δημητρίου  Παρουσίαση του προγράμματος  στην ΣΤ’ τάξη του σχολείου, μέσα από   βιωματικές ασκήσεις, θεατρικό παιχνίδι και  ενότητες καλλιέργειας προσωπικών δεξιοτήτων Η παρουσίαση έκλεισε με τραγούδια του προγράμματος και ζωγραφική θεμάτων από την παρουσίαση.
© 2024 Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία - All rights reserved
Developed by LogicOne